PROFILE
緊縛師 琵琶奏者 ふぅ
ふぅ 緊縛師/琵琶奏者
臨床工学技師として東京都内の国立大学病院に勤務の後、緊縛師へ転身する。
女性の縛られた姿と、琵琶の音の組み合わせの相性の良さを見出し2009年より、緊縛を才勝氏に、琵琶を古典琵琶の師匠に師事し習い始める。
緊縛と琵琶に共通する、「儀式性の美しさ」を重要視する。
神社などでの奉納演奏のかたわら、コンテンポラリーダンス、暗黒舞踏、水墨画などのアーティストと共同での作品制作、「春琴抄」「平家物語」など日本文学を題材とした演目にも力を注ぐ。
主催に携わるフィティッシュイベント
「どしゃぶりのオーガズム」http://biwa.under.jp/orgasm
ではストリップダンサーやミュージシャンをゲストに迎え新たな組み合わせのパフォーマンスに挑戦する。
新宿・歌舞伎町のSMバー 密蜜-mitsu-のスタッフとして所属。
SMや fetish などマイノリティーに興味を持つお客さまのコミュニケーションの場や、出会いの場所として居心地の良いお店づくりをめざす。
As a clinical engineering technician, worked at Tokyo Medical and Dental University.
After that, turn to a bondage master.
Discover the goodness of the compatibility of the combination of the lady's tied and the biwa's sound.
2009. Teach kinbaku to Mr. SaikatuI, and teach biwa as a master of classical biwa. Emphasize "beauty of rituality" common to bondage and biwa.
Performing at a religious facility. Contemporary dance, Butoh, Suibokuga painting and other artists work together in collaboration. Focuses on the theme of Japanese literature such as "Syunkinnsyo" and "Heike Monogatari".
Fitish event organized ”dosyaburi no orgasm”(http://biwa.under.jp/orgasm).
Challenge the performance of a new combination with strip dancers and musicians.
Belong to Shinjuku Kabukicho's SM bar -mitsu-.
We aim to create a comfortable shop as a place of communication for customers who are interested in SM and fetish.